piątek, 30 maja 2014

Co było dla mnie najważniejsze - relacje dzieci, starszych z Berlina

Podczas cichego czasu z Panem Bogiem w pociągu, zastanawialiśmy się nad tym co szczególnego odebraliśmy do Pana Boga w ten bardzo intensywny weekend, aby nie zapomnieć łask i dobroci które otrzymaliśmy od Niego. - mogłam być liderem grupy,gdzie mogłam wiele się nauczyć np. cierpliwości i współpracy z dziećmi gdzie nauczyłam się ich słuchać. Ania 13 - pierwszy raz mogłam zobaczyć Berlin oraz doświadczyć życia ludzi w którzy w nim mieszkają, służyć ludziom starszym przez plewienie chwastów, wspólnie uwielbiać i modlić się z innymi. (Gabrysia 15) - Pierwszy raz otrzymałam werset od Pana Boga, mogłam się modlić o cały Berlin, - służyć wraz z Serve The City, - ważne był dla mnie cichy czas z panem Jackiem i Panią Mary - super uwielbienie - Duch Święty działał, Możliwość służenia w Serve the City, - pomoc, uśmiech oraz społeczność - to że przeżywałem misję wraz z moim synem, mogłem go docenić, słyszeć co przeżywa, mogłem się dzielić ewangelią w praktyczny sposób, uczyliśmy się być zespołem i uczyliśmy się posłuszeństwa w miłości, - moim wyjątkowym momentem była modlitwa na dachu Bundestagu o naród Niemiecki, służyć w domu seniora, wspólna wieczerza Pańska wraz z Niemcami i Polakami, uczyć się widzieć Boga w innych można by powiedzieć TO BE CONTINUE ...czyli ciąg dalszy będzie dopisany - Niech Jemu będzie Chwała i Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz