czwartek, 27 marca 2014

Panie Jezu, chcemy błogosławić tych, którzy są prześladowani.

Miesiąc temu na godzianch biblijnych połączyliśmy się przez Skype z Marjo która pochodzi z Szwajcarii i mieszka od 9 lat w Ammanie. Dzieci od 1- 3 były bardzo dotknięte tym co dzieje się w tamtym rejonie świata. Szczególnie syuacja 500.000 uchodźców z Syrii którą dotknęła wojan domowa. Marjo i zespół King’s Kids Jordania pomagają tym dzieciom od ponad roku i już można widzieć jak Pan Bóg prowadzi dzieci Jordańśkie aby pomagać dzieciom Syryjskim które usłyszały pierwszy raz o Panu Jezusie. Nasze dzieci wyraźnie po modlitwie i słuchaniu, modlitwach za osobę w okienku komputera :-) były bardzo dotknięte aby pomóc też praktycznie. Klasa Kasi, zrobila kartki oraz zebrała wiele worków ubrań a ja zostałem z małym problemem jak to wysłać do Jordanii? Bóg jest niesamowity ! Dzięki jednej z Polskich rodzin z Warszawy mogliśmy całą rodziną pojechać na naszą konferencję do Holandii gdzie była też Marjo. Wręczyliśmy jej kartki ale wciąż nie wiedziałem jak zapłacić za dodatkowy dość dużych rozmiarów bagaż z ciuchami? I wtedy w ostatni dzień mój kolega, słysząc to świadectwo , poczuł, że ma nam pomóc i zapłacił za ten bagaż !! Także wszystko wyleciało do Jordanii ponad półtora tygodnia temu !!!! WHOOO Pan Bóg jest dobry ! Dziś otrzyamłem list drogą mailową od Marjo, oto jego treść: "Dziękuję bardzo za zebrane ubrania i ładne obrazki zrobione dla dla dzieci, które są uchodźcami z Syrii. W ostatni wtorek mieliśmy okazję je odwiedzić i wręczyć im wasze obrazki. Były naprawdę szczęśliwe a największą radość sprawiły im obrazki, które miały flagę z Syrii! Wybaczcie ale nie mogę robić zdjęć wszystkim dzieciom, w drodze wyjątku jednak, zrobiłam dla Was parę :-) Jeśłi chodzi o ubrania to zrobiłyśmy mały butik na który przyszły mamy i wybierały to co było im potrzebne ! Dziękuję ! Proszę abyście dalej trwali w modlitwach"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz